Opći uvjeti poslovanja

I. Opći uvjeti poslovanja

Ovi Uvjeti poslovanja (Predugovorne obavijesti) dio su obveze Prodavatelja sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača,  s ciljem da Kupac prije nego sklopi ugovor na daljinu, bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje, raskid ugovora, a sve u skladu s zakonskim uređenjem.
Pojam Prodavatelj odnosi se na društvo Kamai international d.o.o., Bišćanov put 2/1, 10090 Zagreb,  MB 05152534,
OIB:37451344346, Tel/Fax: 01 3760 125,  Mob. 099 468 9566,
e-mail: info@kamai-international.hr
Pojam Kupca odnosi se na fizičku osobu koja izvan bilo kakve djelatnosti naruči i plati bilo koji proizvod posredstvom web trgovine prisutne na web stranici Prodavatelja.
Prodavatelj prodajom putem  ove web trgovine, nastupa u svoje ime.
Uvjeti kupnje (Predugovorne obavijesti) čine dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom/ama kupljenog/ih proizvoda, te će se prije potvrđivanja narudžbe za kupnju pojedinog proizvoda od Kupca tražiti prihvat/izjava da je s uvjetima upoznat/suglasan, te će nakon potvrđivanja narudžbe (sklapanja ugovora) isti biti dostavljeni Kupcu kao sadržaj e-mail poruke kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen. Prodavatelj zadržava pravo izmjene uvjeta u svako vrijeme, s tim da navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovoj web trgovini.
Kada Kupac potvrdi i izvrši narudžbu ugovor je sklopljen.  Prodavatelj nakon potvrde narudžbe, dakle prihvaćanja uvjeta kupnje, kupca odmah obavještava da je ugovor sklopljen e-mail porukom.
Pristup na web trgovini ponekad može biti nedostupan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje su izvan kontrole Prodavatelja, a koje će Prodavatelj nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku.

II. Glavna obilježja robe

Glavna obilježja robe: proizvodi su prikazani opisno i fotografijama, te su podaci o istima sačinjeni temeljem baze podataka Prodavatelja.
Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl.
Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici podložni su buggovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na web trgovini, Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.
Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni. Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju web trgovini može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u skladištu.
Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, Prodavatelj će obavijestiti Kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, roku u kojem je proizvod dobavljiv, te ujedno ponuditi mogućnost kupnje alternativnog proizvoda iz web trgovine koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti.

III. Cijena proizvoda

Cijene istaknute na web stranici Kamai international, izražene su u kunama.
Trošak PDV-a je uračunat u cijenu proizvoda.
U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave jer se isti posebno plaćaju, osim na narudžbe iznad 500,00 kuna, kada je dostava besplatna, a sve sukladno uvjetima i na način kako je to naznačeno ovim Uvjetima kupnje (Predugovornim obavijestima).
Prije potvrde narudžbe odvojeno je iskazana cijena proizvoda sa PDV-om, cijena dostave ako je naplatna ovisno o količini naručene robe i prikazuje se objedinjeno, te konačna cijena kako bi Kupac imao uvid u konačnu cijenu koju plaća za naručenu uslugu kupnje.
U slučaju plaćanja općim nalogom preko aplikacija Internet bankarstva, i ili uplatama općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

IV. Troškovi dostave

Troškovi dostave priopćavaju se prilikom naručivanja kod svakog pojedinog proizvoda, te ukupni troškovi dostave u slučaju naručivanja više proizvoda.
Cijena dostave je podijeljena u dvije kategorije:
vrijednost narudžbe do 70,00 eura ( 527,42 HRK) – naplatna dostava, trošak ovisi o količini naručene robe
vrijednost narudžbe iznad 70,00 eura (527,42 HRK) – besplatna dostava
Napomena: navedene cijene dostave i pogodnosti vezane uz iste vrijede samo za dostave za područje Hrvatske.

V. Troškovi uporabe sredstava daljinske komunikacije

Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.

VI. Uvjeti i rokovi plaćanja, uvjeti isporuke robe, vrijeme isporuke robe

Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektronskog formulara. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe.
Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:
- E-bankingom
- Općom uplatnicom
- Pouzećem
- Kreditnom karticom:
   Jednokratno:  MasterCard, Maestro i Visa karticama, V PAY
    2 – 6 rata:  Visa i Maestro karticama tekućeg računa PBZ-a i sa kreditnim i
                        poslovnim karticama izdavatelja PBZ Carda
    2 – 6 rata:  Visa AM, Visa Business i MasterCard karticama Zagrebačke banke,
uz minimalan iznos kupovine od 1.000,00 HRK.
U slučaju plaćanja općom uplatnicom i e-bankingom, uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u e-mail poruci kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen.
U odnosu na plaćanje kreditnom karticom Prodavatelj  ističe da je sustav kartične naplate integriran na stranicama. Nakon odabira plaćanja “Karticom” otvorit će se polja za upis podataka o kartici. Podaci o kartici i vlasniku ne čuvaju se na serverima prodavatelja. Putem Maestro i Visa kartica tekućeg računa PBZ banke, kao i kreditnim i poslovnim karticama izdavatelja PBZ Carda te Visa AM, Visa Business i MasterCard karticama Zagrebačke banke, može se platiti i na rate. Potrebno je odabrati broj rata, od dvije do šest za kupnju iznad 1.000,00 kn vrijednosti. Troškovi će se obračunati sukladno odabiru Kupca, a kartica biti terećena sukcesivno svakog mjeseca, sukladno broju odabranih rata. Kupnja je obavljena nakon uspješne autorizacije kartice. Ako sustav odbije autorizirati kartično plaćanje, potrebno je odabrati neki od alternativnih načina plaćanja. O uzrocima odbijanja kartica Prodavatelj nema podatke, mogu biti tehničke ili poslovne prirode.
U slučaju da Kupac želi platiti gotovinom, potrebno je odabrati plaćanje pouzećem. U tom slučaju dobro je imati pripremljen točan iznos kako bi primopredaja bila brža. Ukoliko kupac ne dobije obavijest da je ugovor sklopljen nakon završenog procesa naručivanja sugerira se provjeriti:
  Pretinac neželjene pošte
  Provjeriti da li je pretinac ulazne pošte (mailbox) pun
Za slučaj ne izvršenja uplate u navedenom roku, Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati izvan roka isporuka kupljenih proizvoda. U slučaju da Prodavatelj iz opravdanih razloga ne može izvršiti blagovremenu isporuku, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrat uplaćenih sredstava na račun kupca.
Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda. Račun za narudžbu dostavlja se u pošiljci zajedno s robom.
Naručeni proizvodi isporučuju se na cijelo područje Republike Hrvatske. Isporuka se obavlja preko operatera  i partnera u dostavi o čemu će kupac biti obaviješten.
Isporuka će uslijediti najkasnije u roku 3 radna dana od vidljive uplate na računu Prodavatelja, osim na područje otoka na koje se dostava vrši dva puta mjesečno i ili prema rasporedima odabrane kurirske službe.
Ukoliko Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti odabrani proizvod zbog neraspoloživosti istog na stanju zaliha, Prodavatelj je o tome dužan odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor, zatražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok za isporuku. Svi naručeni artikli nastojati će se isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljki.
Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.
Ako se proizvod koji je upućen Kupcu vrati  jer dostavna služba nije uspjela izvršiti dostavu, Kupac će o tome biti obaviješten e-mail ili SMS porukom te će mu biti ponuđene slijedeće mogućnosti: 
 naručeni proizvod/i će se prema prethodno zaprimljenom pisanom zahtjevu  Kupca,  ponovno dostaviti na adresu Kupca/primatelja
 naručeni proizvod/i se mogu preuzeti na adresi Prodavatelja uz prethodni telefonski i ili pismeni dogovor o terminu preuzimanja.
Ukoliko Kupac u roku od 3 dana ne odgovori na upućeni mu e-mail i ili telefonski poziv, a odabere jednu od ponuđenih mogućnosti, odabrani proizvod biti će dostavnom službom upućen na adresu kupca.
Kada Prodavatelj putem dostavne službe isporuči proizvod/e Kupcu, Kupac je dužan vlastoručnim potpisom dostavnice operatera preuzeti pošiljku, čime ujedno potvrđuje da je/su proizvod/i uredno isporučen/i.
U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju preuzeti, Prodavatelj ima pravo, od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene, uskratiti vrijednost iznosa u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova iz cjenika dostave.
U rokove za isporuku ne računaju se: dan prijema narudžbe/zahtjeva,
vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca,
vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv,
neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka.
U slučaju da se naručeni proizvod plaća pouzećem, Prodavatelj će pristupiti isporuci robe po gore navedenim rokovima koji teku od potvrde narudžbe, a Kupac je dužan izvršiti uplatu prilikom, odnosno prije neposrednog preuzimanja proizvoda.

VII. Jednostrani raskid ugovora

Preuzmite Obrazac za jednokratni raskid Ugovora (.pdf)
Samo Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu na gore opisani način ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana.
Rok od 14 dana započinje od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
Ako Prodavatelj ne obavijesti Kupca o ovom pravu, pravo Kupca na jednostrani raskid ugovora prestaje u roku 12 mjeseci od isteka roka za raskid (rok od 12 mjeseci počinje teći nakon isteka roka od 14 dana koji je predviđen za redovni raskid u slučaju uredne obaviještenosti). Ako je pak obavijest o pravu na jednostrani raskid dostavljena u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid prestaje po isteku roka od 14 dana od dana kada Kupac primi tu obavijest.
Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem:
Obrasca za jednostrani raskid Ugovora koji je dostupan ovdje i koji se može elektronički ispuniti i poslati na mail adresu:
info@kamai-international.hr.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora, Prodavatelj će dostaviti bez odgađanja elektroničkom poštom.
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove dostave, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Troškove povrata robe snosi Kupac. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je izvršena uplata. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Robu ste nam dužni vratiti odmah, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu. Robu vratite poštom na dokaziv način na adresu  Kamai international d.o.o., Bišćanov put 2/1, 10090 Zagreb. Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete na dokaziv način (preporučeno sa pošiljkom) robu osobno nama u našem skladištu. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima: isporuka robe koja nije naručena, isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja, isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu.
Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.
Prodavatelj će inače smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.
Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.
U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene s novim proizvodom  u cijelosti snosi Prodavatelj.

VIII. Odgovornost za materijalne nedostatke/reklamacija

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu odnosno dostavi ne oštete.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, te su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima. Molimo Kupce da nas kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu. Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je Kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je odmah uputiti pisani prigovor/reklamaciju jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.
U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak,  te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda.
Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca, nisu imali vidljivi nedostatak. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail info@kamai-international.hr ili pisanim putem na adresu:
Kamai international d.o.o., Bišćanov put 2/1, 10090 Zagreb, sa naznakom Reklamacija.
Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor, molimo u prigovoru obvezno napišite broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime.

Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:
  - isporuka robe koja nije naručena
  - isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
  - isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu.
Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.
Prodavatelj će inače smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.
Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.
U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene s novim proizvodom  u cijelosti snosi Prodavatelj.

IX. Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz on-line kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom on-line kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

X. Trajanje ugovora

Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Uvjeti kupnje (Predugovorne obavijesti) sastavni su dio ugovora.

XI. Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka

Ova pravila određuju i reguliraju kako Prodavatelj koristi, te štiti sve informacije koje kupci istome dostavljaju kada koriste web stranicu kamai-international.hr.
Osobni podatak je svaka informacija koja se odnosi na određenu fizičku osobu ili fizičku osobu koja se može odrediti.
Konkretno, osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet kupca (primjerice ime i prezime, e-mail adresa, adresa stanovanja, podaci o bankovnoj kartici i sl.).
Obrada osobnih podataka je svaka radnja ili skup radnji izvršenih na osobnim podacima, bilo automatskim sredstvima ili ne, kao što je prikupljanje, snimanje, organiziranje, spremanje, prilagodba ili izmjena, povlačenje, uvid, korištenje, otkrivanje putem prijenosa, objavljivanje ili na drugi način učinjenih dostupnim, svrstavanje ili kombiniranje, blokiranje, brisanje ili uništavanje, te provedba logičkih, matematičkih i drugih operacija s tim podacima.
Pristupanjem samoj stranici kupac daje suglasnost da Prodavatelj obrađuje njegove osobne podatke, te podatke o narudžbama, kao i podatke dostupne u procesu plaćanja usluge i dr. podatke. Isti podaci koriste se u svrhu sklapanja ugovora, te u svrhu upoznavanja prodavatelja s kupovnim navikama kupaca, te svrhe promidžbe usluga i proizvoda prodavatelja. Prodavatelj se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka svih  Kupaca, te će s istima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, odnosno drugim primjenjivim propisima. Sve gore navedene osobne podatke Prodavatelj ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim u slučajevima kada to poseban zakon dozvoljava ili je pak potrebno u svrhu realizacije ugovornih obveza. Svi djelatnici Prodavatelja i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Kamai-international.hr (oznaka web stranice)  koristi „cookie“ programe kao identifikator sesije, odnosno „cookie“ sadrži tzv. ‘session id’, kako bi se osiguralo da tijekom trajanja sesije webshop prepoznaje i pamti kupčev preglednik (browser), a samim time i kupca, te na taj način omogući kupnju.
Kako bi posjet ovoj internetskoj stranici bio što ugodniji, funkcionalniji i praktičniji, ova internet stranica sprema na vaše računalo određenu količinu informacija, takozvanih cookies (kolačići). Oni služe da bi web stranica radila optimalno i kako bi se poboljšalo vaše iskustvo pregledavanja i korištenja. Posjetom i korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića koje je moguće i blokirati. Nakon toga ćete i dalje moći pregledavati web stranicu, ali vam neke mogućnosti neće biti dostupne.

XII. Izjava o sigurnosti on-line plaćanja

Zaštita osobnih podataka u skladu je sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679-Uredba te provedbe Opće uredbe o zaštiti podataka.
WSPay kao izvršitelj provođenja autorizacije i naplate kreditnih kartica postupa s osobnim podacima u svojstvu izvršitelja obrade te sa osobnim podacima postupa u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679 te prema strogim pravilima PCI DSS L1 regulative o zaštititi upisa i prijenosa podataka.
WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.Osobni podaci koji se koriste u svrhu autorizacije i naplate odnosno u izvršavanja obveza iz Ugovora ili temeljem Ugovora, smatraju se povjerljivim podacima. Za izvršenje Ugovora (autorizacije i naplate) potrebni su sljedeći osobni podaci kupca:
• Ime i prezime  
• E-mail    
• Telefon    
• Adresa    
• Mjesto    
• Poštanski broj    
• Država    
• Vrsta kartice    
• Broj kartice    
• Vrijeme trajanja kartice    
• CVV kod kartice
WSPay ove osobne podatke ne obrađuje niti koristi osim u svrhe izvršenja ugovora autorizacije i naplate.
WSPay jamči ispunjavanje svih uvjeta određenih važećim propisima o zaštiti osobnih podataka za izvršitelje obrade osobnih podataka, a osobito poduzimanje svih potrebnih tehničkih, organizacijskih i sigurnosnih mjera a to naročito potvrđuje i PCI DSS L1 certifikatom.,
Izjava o sigurnosti on-line plaćanja:
Kamai online trgovina (prodajno mjesto) koristi WSPay za online plaćanja.
WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što potvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

XIII. CookieBot